Skip to content
⚠️ We’re currently updating parts of the website to improve your experience. You may notice temporary errors.
⚠️ We’re currently updating parts of the website to improve your experience. You may notice temporary errors.

ပြန်လာသည်

မူဝါဒကို ပြန်ပေးသည်။


ပေးပို့ချိန်တွင် သင့်ထုတ်ကုန်သည် ပျက်စီးခြင်း၊ ချွတ်ယွင်းခြင်း၊ မှားယွင်းနေသည် သို့မဟုတ် မပြည့်စုံပါက၊ ကျေးဇူးပြု၍ Win Store အက်ပ် သို့မဟုတ် ဝဘ်ဆိုက်တွင် ပြန်ပေးရန် တောင်းဆိုချက်ကို တောင်းခံပါ။ ပေးပို့သည့်နေ့မှ 14 ရက်အတွင်း ပြန်လည်တောင်းခံမှုကို တောင်းခံရမည်ဖြစ်သည်။


ကျွန်ုပ်တို့၏မူဝါဒသည် 14 ရက်ဖြစ်သည်။ အကယ်၍ သင်ဝယ်ယူပြီးကတည်းက 14 ရက်လွန်သွားပါက ကံမကောင်းစွာပဲ၊ သင့်အား ပြန်အမ်းငွေ သို့မဟုတ် လဲလှယ်ပေးမှုကို ကျွန်ုပ်တို့ မပေးနိုင်ပါ။


ပြန်လည်ပေးအပ်ရန် အရည်အချင်းပြည့်မီရန်၊ သင့်ပစ္စည်းကို အသုံးမပြုရသေးဘဲ သင်လက်ခံရရှိသည့် အခြေအနေအတိုင်း ဖြစ်ရပါမည်။ မူရင်းထုပ်ပိုးမှုတွင်လည်း ရှိရပါမည်။ သင်၏ပြန်ပို့မှုကို အပြီးသတ်ရန် ပြေစာ သို့မဟုတ် ဝယ်ယူမှုအထောက်အထားတစ်ခု လိုအပ်ပါသည်။ သင့်ဝယ်ယူမှုကို ထုတ်လုပ်သူထံ ပြန်မပို့ပါနှင့်။


တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းသာ ပြန်အမ်းငွေကို ခွင့်ပြုသည့် အခြေအနေအချို့ ရှိပါသည်။


* ကျွန်ုပ်တို့၏ error ကြောင့်မဟုတ်သော အကြောင်းရင်းများကြောင့် ၎င်း၏ မူလအခြေအနေတွင်မရှိသော မည်သည့်ပစ္စည်းမဆို ပျက်စီးခြင်း သို့မဟုတ် အစိတ်အပိုင်းများ ပျောက်ဆုံးနေပါသည်။
* ပေးပို့ပြီးနောက် 14 ရက်ထက်ကျော်လွန်သောမည်သည့်ပစ္စည်းမဆို

မှတ်ချက်: 


ထုတ်ကုန်စာမျက်နှာတွင် ပြန်မရနိုင်ဟု အမှတ်အသားပြုထားသည့် အချို့သောပစ္စည်းများသည် ပြန်မရနိုင်ကြောင်း ကျေးဇူးပြု၍ သတိပြုပါ။

သင့်ပြန်ပို့သည့်လုပ်ငန်းစဉ်တွင် အဆင်မပြေမှု/နှောင့်နှေးမှုများကို ရှောင်ရှားရန် သင့်ပြန်အထုပ်တွင် အမှာစာနံပါတ်နှင့် ပြန်လာခြေရာခံနံပါတ်ကို ညွှန်ပြရန် အရေးကြီးပါသည်။


သင်ပြန်ပေးသည့်အရာသည် အထက်ပါလိုအပ်ချက်များနှင့် မကိုက်ညီပါက၊ ပြန်အမ်းငွေတောင်းခံမှုမှန်သမျှကို ငြင်းပယ်ပိုင်ခွင့်ရှိသည်။

ပစ္စည်းတစ်ခုကို ပြန်ပေးရန် ခိုင်လုံသော အကြောင်းပြချက်များ

  1. ပေးပို့ထားသော ကုန်ပစ္စည်းသည် ပျက်စီးနေပါသည် (ဆိုလိုသည်မှာ ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ပျက်စီးခြင်း သို့မဟုတ် ကျိုးပဲ့ခြင်း) / ချွတ်ယွင်းခြင်း (ဥပမာ ဖွင့်မရခြင်း)
  2. ပေးပို့ထားသော ထုတ်ကုန်သည် မပြည့်စုံပါ (ဆိုလိုသည်မှာ ပျောက်ဆုံးနေသော ပစ္စည်းများနှင့်/သို့မဟုတ် ဆက်စပ်ပစ္စည်းများ ရှိသည်)
  3. ပေးပို့ထားသော ထုတ်ကုန်သည် မှားယွင်းနေသည် (ဥပမာ မှားယွင်းသော ထုတ်ကုန်/အရွယ်အစား/အရောင်၊ ပစ္စည်းအတု သို့မဟုတ် သက်တမ်းကုန်သွားသည်)
  4. ပေးပို့ထားသော ထုတ်ကုန်သည် ထုတ်ကုန်ဖော်ပြချက် သို့မဟုတ် ပုံနှင့် မကိုက်ညီပါ (ဆိုလိုသည်မှာ ကြော်ငြာထားသည့်အတိုင်း ကုန်ပစ္စည်းမဟုတ်ပါ)
  5. ပေးပို့ထားသော ထုတ်ကုန်သည် အဆင်မပြေပါ။ (ဆိုလိုတာက အရွယ်အစားက အဆင်မပြေဘူး)

အာမခံပြန်ပေးသည်။

Win Store သည် ပစ္စည်းလက်ခံရရှိပြီး ရက်ပေါင်း 30 အတွင်း အရေးဆိုမှုကို တင်သွင်းပါက တရားဝင်အာမခံတောင်းဆိုမှုများကို ဝမ်းမြောက်စွာဂုဏ်ပြုပါမည်။

ဝယ်ယူသူများသည် ပြန်ပို့ခြင်းအတွက် ကြိုတင်ငွေပေးချေရန် လိုအပ်သော်လည်း၊ အောင်မြင်သော အာမခံတောင်းဆိုမှုဖြင့် သင့်အား ပြန်လည်ပေးချေပါမည်။

အာမခံတောင်းဆိုမှုအတွက် ပစ္စည်းများ ပြန်လည်လက်ခံရရှိချိန်တွင်၊ သင်သည် သင်၏အာမခံတောင်းဆိုမှုကို 14 ရက်အတွင်း လုပ်ဆောင်ရန် Win Store ကို မျှော်လင့်နိုင်သည်။

အာမခံတောင်းဆိုချက်ကို အတည်ပြုပြီးသည်နှင့်၊ သင်သည် အောက်ပါရွေးချယ်မှုကို လက်ခံရရှိလိမ့်မည်-

(က) သင့်ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းသို့ ပြန်အမ်းငွေ

(ခ) စတိုးဆိုင်အတွင်း ခရက်ဒစ်ကို ပြန်အမ်းခြင်း။

(ဂ) သင့်ထံပေးပို့သော အစားထိုးပစ္စည်းတစ်ခု (စတော့ရှယ်ယာရနိုင်လျှင်)

ပြန်အမ်းငွေ နောက်ကျခြင်း သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးခြင်း

ပြန်အမ်းငွေ မရရှိသေးပါက ဦးစွာ သင့်ဘဏ်အကောင့်ကို ထပ်မံစစ်ဆေးပါ။

ထို့နောက် သင့်အကြွေးဝယ်ကတ်ကုမ္ပဏီသို့ ဆက်သွယ်ပါ၊ သင့်ပြန်အမ်းငွေကို တရားဝင်မတင်မီ အချိန်အနည်းငယ်ကြာနိုင်သည်။

ထို့နောက် သင့်ဘဏ်ကို ဆက်သွယ်ပါ။ ပြန်အမ်းငွေကို မတင်မီ အချိန်အနည်းငယ်အတွင်း လုပ်ဆောင်နေတတ်သည်။

ဤအရာအားလုံးကို သင်လုပ်ဆောင်ပြီးပါက သင်၏ပြန်အမ်းငွေကို သင်မရရှိသေးပါက၊ ကျေးဇူးပြု၍ support@winstores.com တွင် ကျွန်ုပ်တို့ထံ ဆက်သွယ်ပါ။

ရောင်းချသည့်ပစ္စည်းများ

ပုံမှန်စျေးရှိသောပစ္စည်းများကိုသာ ပြန်အမ်းနိုင်သည်၊ ကံမကောင်းစွာပဲ၊ အရောင်းပစ္စည်းများကို ပြန်အမ်း၍မရပါ။

ဖလှယ်မှု

ချွတ်ယွင်းချက် သို့မဟုတ် ပျက်စီးပါက ပစ္စည်းများကိုသာ အစားထိုးပါသည်။ တူညီသောပစ္စည်းဖြင့် လဲလှယ်လိုပါက support@winstores.com သို့ အီးမေးလ်တစ်စောင်ပေးပို့ပြီး သင့်ပစ္စည်းကို အခန်း #705~706၊ ဗဟိုမျှော်စင်၊ အနော်ရထာလမ်း၊ ၃၉ လမ်းနှင့် ၄၀ လမ်း၊ ကျောက်တံတားမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်၊ မြန်မာနိုင်ငံသို့ ပေးပို့ပါ။

လက်ဆောင်များ

အကယ်၍ ပစ္စည်းကို ဝယ်ယူပြီး သင့်ထံ တိုက်ရိုက်ပို့ဆောင်သည့်အခါ လက်ဆောင်အဖြစ် အမှတ်အသားပြုပါက၊ သင့်ပြန်လာသည့်တန်ဖိုးအတွက် လက်ဆောင်ခရက်ဒစ်ကို သင်ရရှိမည်ဖြစ်သည်။ ပြန်ပေးသည့်ပစ္စည်းကို လက်ခံရရှိပြီးသည်နှင့် လက်ဆောင်လက်မှတ်ကို သင့်ထံ စာပို့ပါမည်။

အကယ်၍ ပစ္စည်းကို ဝယ်ယူစဉ်က လက်ဆောင်အဖြစ် အမှတ်အသားမထားခဲ့ပါက သို့မဟုတ် လက်ဆောင်ပေးသူမှ သင့်အား ပေးရန်အတွက် ၎င်းတို့ထံ ပေးပို့ထားသော အမှာစာရှိခဲ့ပါက၊ လက်ဆောင်ပေးသူထံသို့ ပြန်အမ်းငွေတစ်ခု ပေးပို့မည်ဖြစ်ပြီး သင့်ပြန်အမ်းငွေကို သိရှိမည်ဖြစ်သည်။

သင်္ဘောဖြင့်ကုန်ပစ္စည်းပို့ခြင်း

သင့်ကုန်ပစ္စည်းကို ပြန်လည်ပေးပို့ရန်အတွက် သင့်ကုန်ပစ္စည်း ကို အခန်း #705~706၊ ဗဟိုမျှော်စင်၊ အနော်ရထာလမ်း၊ 39 လမ်းနှင့် 40 လမ်း၊ ကျောက်တံတားမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်၊ မြန်မာသို့ ပေးပို့သင့်ပါသည်။

သင့်ပစ္စည်းကို ပြန်လည်ပေးပို့ခြင်းအတွက် သင့်ကိုယ်ပိုင် ပို့ဆောင်ခအတွက် သင်တာဝန်ယူမည်ဖြစ်ပါသည်။ ပို့ဆောင်ခများကို ပြန်အမ်း၍မရပါ။ ပြန်အမ်းငွေကို လက်ခံရရှိပါက ပြန်အမ်းငွေမှ ပြန်အမ်းငွေကို နုတ်ယူပါမည်။

သင်နေထိုင်သည့်နေရာပေါ်မူတည်၍ သင်၏လဲလှယ်ထားသောထုတ်ကုန်ကိုရောက်ရှိရန် အချိန်ကြာနိုင်သည် ကွဲပြားနိုင်သည်။

အကယ်၍ သင်သည် MMK 50000 နှင့်အထက် ပစ္စည်းတစ်ခုကို ပို့ဆောင်ပါက၊ ခြေရာခံနိုင်သော သင်္ဘောဝန်ဆောင်မှု သို့မဟုတ် ပို့ဆောင်ရေးအာမခံကို ဝယ်ယူအသုံးပြုရန် စဉ်းစားသင့်သည်။ သင့်ပြန်ပို့သည့်ပစ္စည်းကို လက်ခံရရှိမည်ဟု ကျွန်ုပ်တို့ အာမမခံနိုင်ပါ။

Compare products

{"one"=>"Select 2 or 3 items to compare", "other"=>"{{ count }} of 3 items selected"}

Select first item to compare

Select second item to compare

Select third item to compare

Compare